preloader

אלומיניום

אלומיניום

בניה קלה

בניה קלה

אלומיניום הוא פתרון מושלם לבנייה קלה ומהירה.

בנייה קלה” או בשמותיה הנוספים “בנייה מתועשת” או “בנייה מודולרית” , הכוונה להקמת בניין או חלק ממנו שהחתכים האופייניים של המחיצות הפנימיות וקירות החוץ שלו הם בעלי משקל, ליחידת שטח, הקטן מ-50 ק”ג למ”ר, והחתכים האופייניים של הרצפות או של התקרות שלו הם בעלי משקל, ליחידת שטח, הקטן מ-250 ק”ג למ”ר .

פנלים אלומיניום עשויים חומרים מבודדים ומשמשים לתוספות בנייה על גגות, סגירות מרפסת, תוספות חדרים וכדומה. פנל אלומיניום מאפשר בנייה מהירה ונקייה כאשר הפנלים מיוצרים מראש ( ניתן לבצע בו מספר התאמות ושינויים הוא ניתן למדידה עד רמת המילימטר) ונשלחים לאתר הבנייה ומרכבים במקום.

שימוש בפנל אלומיניום מונע את הצורך בצביעה ובתחזוקה שוטפת ומהווים מרכיב בידוד ברמה גבוהה. בעובי בין 7.5 ס”מ לקירות ל15 ס”מ למפתחי גג רחבים הממולא כולו בחומר בשם פוליסטירן מוקצף שמחזק את הפנל ומהווה בידוד טרמי שווה במידת הבידוד למטר וחצי של קיר בטון . את הפוליסטירן מכסים לוחות אלומיניום בעובי של 0.67 מ”מ משני צידיו צבועים בכל צבעי הראל הקיימים.

בניה כזאת  מאפשרת באמצעות חומרים קלים יחסית עם חיבורי SNAP-N-LOCK לבנות בקלות וביעילות חדרים שלמים ולאפשר פתרונות בניה למרבית הצרכים הקיימים כגון סגירות חורף, תוספות בניה, פרגולות אלומיניום, חדרי קירור ובני ה קלה.

דגש אלומיניום תספק לכם פאנל אלומיניום בעוביים של 5 מ”מ – 7.5 מ”מ – 15 מ”מ כולם ברוחב של 119 ס”מ ובאורך ובצבע לפי דרישת הלקוח יחד עם פרופילי האלומיניום המתאמים בשבילכם.