preloader

אלומיניום

פרגולות אלומיניום

היתרונות של האלומיניום: מדוע פרגולת אלומיניום עדיפה על פני פרגולת עץ?

היתרונות של האלומיניום: מדוע פרגולת אלומיניום עדיפה על פני פרגולת עץ?

בניית פרגולות היא דבר שקורה היום בבתי רבים, בגינות ובחצרות, וכן במקומות שונים כגון גני אירועים, מסעדות ובתי קפה, מוסדות לימוד שונים ועוד ועוד. הכל במטרה לספק מקום ישיבה נוח ומוצל בקיץ, ובמידת הצורך גם מקום ישיבה מוגן מפני הגשם במהלך ימי החורף הגשומים. עם זאת, רבים מתלבטים לגבי השאלה מה עדיף – פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ? אז מה באמת יותר עדיף, או יותר נכון למה פרגולת אלומיניום עדיפה? על כל זאת במאמר שלפניכם.

מהי פרגולת אלומיניום?

פרגולה היא למעשה סככה אשר מספקת מענה של הגנה מפני גורמים שונים לרבות שמש ישירה וגשם. כאשר מדובר על פרגולת אלומיניום, ניתן להבחין מהר מאוד כי מדובר על סוג פרגולה בעל יכולות רבות, שמספק את המענה בצורה אידיאלית ומגוונת. כלל היתרונות והיכולות של פרגולת אלומיניום, מגיעים כמובן מהחומר ממנו היא מורכבת, ומהאפשרויות השונות אותן הוא מאפשר.

5 סיבות מדוע פרגולת אלומיניום עדיפה על פני פרגולת עץ

אז בלי להכביר במילים, בואו נבין מהם 5 היתרונות המרכזיים של פרגולת אלומיניום על פני פרגולת עץ, אשר הופכים את הבחירה לקלה ופשוטה.

סיבה ראשונה: עמידות

בראש ובראשונה פרגולת אלומיניום מהווה פרגולה עמידה הרבה יותר ביחס לפרגולת עץ בהשוואה בין שני החומרים. עמידות זו באה לידי ביטוי במספר מישורים כגון התחזוקה השוטפת הנדרשת של החומר, עמידות בפני נזקי מזג האוויר לרבות חום השמש ועמידות בפני מים ועוד. כל אלה, מאפשרים לפרגולת אלומיניום לשרת אתכם לאורך זמן רב.

סיבה שנייה: משקל

המשקל הסגולי של האלומיניום, במיוחד בהשוואה למשקל של עץ, הוא נמוך באופן משמעותי, כזה שמאפשר לבצע את תהליך ההתקנה של הפרגולה באופן קל, נוח, פשוט ומהיר. מעבר לכך, הודות למשקל הנמוך, ניתן להתקין פרגולות אלומיניום כמעט בכל מקום מבלי לחשוש שהן יעמיסו יתר על המידה על הקרקע עליה הן עומדות, ואף תוכלו להתקין פרגולת אלומיניום תלויה בקלות.

פרגולות אלומיניום

סיבה שלישית: מגוון עיצובים

סיבה נוספת שמעמידה את פרגולת האלומיניום במקום גבוה יותר על פני פרגולת עץ היא היכולת העיצובית של האלומיניום. מאחר שמדובר בחומר תעשייתי, ניתן ליצור מגוון רחב של פרגולות אלומיניום הן ברמת העיצוב והמבנה שלהן, והן ברמת הצבע שלהן. כך למשל, תוכלו למצוא פרגולת אלומיניום דמוי עץ, פרגולת אלומיניום במגוון גדלים, צבעים ועוד.

סיבה רביעית: מנגנונים חשמליים

מאחר שמדובר בחומר קל לשימוש ולעיבוד, ניתן להוסיף לפרגולות אלומיניום מנגנון חשמלי המאפשר סגירה ופתיחה בקלות של הפרגולה בשעת הצורך, מכל סיבה שהיא. פרגולת אלומיניום חשמלית מסייעת רבות במקרים בהם אין צורך נתון בפרגולה, ומאפשרת “להעלים” את הפרגולה לזמן מה.

סיבה חמישית: מחיר

הסיבה האחרונה ואולי החשובה ביותר בתקופת יוקר המחייה של ימינו, הינה הסיבה הכלכלית. באופן כללי, לפרגולת אלומיניום מחיר התקנה הגבוה מזה של פרגולת עץ. עם זאת, וזוהי נקודה שחייבים לקחת בחשבון, לטווח הארוך מדובר על עלות נמוכה יותר. איך זה אפשרי? ובכן כאמור תחזוקת פרגולת עץ דורשת הוצאות גבוהות יותר ובתדירות גבוהה יותר, ובשל כך המחיר הכולל לאורך זמן של השימוש וההתקנה בפרגולת אלומיניום זול יותר.

דגש אלומיניום: בונים לכם פרופיל בהתאמה אישית!

אם כן, ראינו היום 5 סיבות עיקריות שעונות בצורה מושלמת על השאלה “מדוע פרגולת אלומיניום עדיפה על פני פרגולת עץ?”. כמובן שמעבר לסיבות אלו קיימות סיבות נוספות, אשר מחזקות עוד יותר את התשובה לשאלה זו. בין הסיבות הנוספות הללו תוכלו למצוא “פרגולת אלומיניום עשה זאת בעצמך”, אשר מאפשרת לרכוש פרופילי אלומיניום וחלקים רלוונטיים, ולהרכיב באופן עצמאי את הפרגולה שלכם.

לסיכום, בין אם אתם זקוקים לפרגולת אלומיניום להרכבה עצמית ובין אם אתם זקוקים לפרגולת אלומיניום דמוי עץ, אנחנו ב”דגש אלומיניום” כאן בשבילכם. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחום האלומיניום, מגוון אנשי מקצוע ומגוון שירותים בנושא, אנחנו גאים לעמוד לרשותכם לכל צורך ושאלה באשר הם, החל מפרופילי אלומיניום ועד לפרגולות אלומיניום.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר עוד היום, ואנחנו כבר נדאג לכם לפרגולה המושלמת ביותר. נתראה!